6 april 2015

Kadodoosjes

Zaterdag en zondag zijn wij weg geweest voor weer een Dogshow in Goes. Isko heeft 2x ZG gehaald.
Wat op zich goed is. We hebben overnacht in Bergen op Zoom. Leuk hotelletje, Isko mocht ook op de kamer. Het hotel heet de "Blauwe Vogel", Stationsplein in Bergen op Zoom. Gert en ik zijn Bergen op Zoom in gegaan. Leuk stadje. Alleen jammer dat er zoveel winkelpanden leeg stonden.
Edgar wilde niet mee. Hij bleef met Isko in de hotelkamer.
In de hotelkamer was ook met een klein keukentje. Het hotel lag tegenover het station. 's Avonds nog lekker gegeten in het café. Het was heerlijk. Wij sliepen boven het café, maar je hoorde niks. Ze zijn om 21.00 uur gesloten.

Vandaag maar eens aan de knutsel gegaan. Ik heb kadodoosjes gemaakt. Je kan er een kadokaart indoen of geld. Weer eens wat anders dan een envelop.
Mijn schoonmoeder heeft er gelijk ééntje meegenomen. Ze vond ze erg leuk.
De doosjes zijn vrij simpel om te maken.
Ik heb nieuwe clear stempels (Paper Smooches en My favorite things) en nieuwe copics. Ik had een keertje mazzel, want een persoon deed ze spotgoedkoop weg. En ik zag ze als eerste op Marktplaats. Ach ja, heb ik ook een keer mazzel.
 

Gebruikte materialen

  •  Kleuren voor de hond /E34, E35, E55, E57 en E21
  •  Ballon, zijn verschillende kleuren voor gebruikt
  •  Grond, C8, C5 en C3
  •  Gekleurd cardstock
  •  de Die is van Elizabeth Craft designs, de Katie Label Pivot Card








Geen opmerkingen:

Een reactie posten